به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور_ چابهار، نشست تخصصی انتقال یافته ها با حضور مدیر عامل شرکت کشت و صنعت مکران، مدیران مجتمع و کارشناسان بخش پرورش میگو در این مجموعه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، صفایی، از روند تولید در مجتمع و برنامه های آتی مجموعه توضیحاتی ارائه داد. سپس، خان احمدی رئیس بخش پرورش میگو نیز گزارشی از روند تولید میگو در سال زراعی گذشته و برنامه سال آتی ارائه کرد و اژدری به بیان نتایج پروژه پایش اکولوژیکی مجتمع و ارتباط فاکتورهای زیستی و غیر زیستی در تولید میگو و همچنین بررسی عوامل بروز بیماری در قالب انتقال یافته علمی مستخرج از قرارداد همکاری مشترک پرداخت.
 درادامه، سلطانی، ضمن ابراز خرسندی از همکاری تحقیقات و بخش تولید، ادامه این همکاری ها را لازمه تولید پایدار در منطقه عنوان کرد و بر اهمیت مدیریت فلور باکتریایی دستگاه گوارش و نقش آن در بهداشت و تغذیه مناسب میگو، مطالب علمی خود را ارئه کرد و صفایی از اجرای پروژه های تحقیقاتی در این مجتمع احساس رضایت و برای همکاری های بیشتر اعلام آمادگی کرد.
گفتنی است در این جلسه، کارشناسان و سرپرستان پرورش میگوی مجتمع، مسئولین، کارشناسان اداره های دامپزشکی چابهار و کنارک، معاونت توسعه آبزی پروری اداره کل شیلات، مدیران مراکز تکثیر میگو استان، مهمانان پرورش دهندگان، تولید کنندگان خوراک میگو و بچه میگو از استان هرمزگان حضور داشتند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code