به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور_تنکابن، همزمان با روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس؛ محمود بهمنی، رئیس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در جمع کارکنان از مرکز مربوطه بازدید کرد.
ابتدا سلطنت نجار لشگری رئیس مرکز، گزارش کاملی از عملکرد 11 ماهه مرکز در حوزه های مختلف پرسنلی، پژوهش و فناوری، بین الملل، ترویج و انتقال یافته های تحقیقاتی، حقوقی، عمرانی، جذب اعتبارات تملکی استانی و درآمدزایی ارائه کرد.
رئیس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با اشاره به زحمات و تلاش های مجدانه  لشگری در حوزه های مختلف پژوهشی، عمرانی، حقوقی، جذب اعتبارات استانی و حقوقی، گفت: بی شک همکاری و همگامی کلیه کارکنان مرکز در به ثمر رسیدن این تلاش ها مؤثر بوده است.
وی با اشاره به بیانات وزارت جهاد کشاورزی که شیلات را محور توسعه کشاورزی دانسته، اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا نیازمند تلاش بیشتر در جهت تحقق این مهم، لازم و ضروری است.
بهمنی، ضمن پاسخگویی به سؤالات مطرح شده توسط کارکنان و راهنمایی های لازم در حوزه های پژوهشی، اداری و مالی به ابلاغ سیاست های توسعه دریا محور در آبان ماه سال جاری و پیش بینی های صورت گرفته توسط مؤسسه در زمینه های زیر ساختی و نیروی انسانی اشاره و تحولات خوبی را در حوزه تحقیقات شیلات نوید داد.
در ادامه، بازدید از سایت های تکثیر و پرورش ماهیان آزاد و قزل آلا SPF انجام شد و لشگری و محمد اسمعیل راست روان، مسئول گروه تکثیر و پرورش مرکز، حین بازدید، گزارشی از اقدامات پژوهشی و عمرانی انجام شده جهت بهگزینی و توسعه تکثیر و پرورش ماهی آزاد، پیشرفت کار پژوهشی و عمرانی فاز دوم طرح کلان تولید ماهی قزل آلا SPF را ارائه کردند.
گفتنی است؛ سلمان ملک پور کلبادی نژاد، معاون پژوهش و فناوری، سؤالات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات محققان و کارشناسان در حوزه های تحقیقاتی و ترویجی را بیان کرد و علی مهدی زاده و محمد اولیائی، مدیران اداری و مالی این مرکز به بیان مشکلات و درخواست های کارکنان در حوزه های مربوطه پرداختند. 
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code