به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور_ تنکابن، محمد رضا فایضی، مدیر حراست مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و علی مقدم، مسئول حراست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن در جمع کارکنان این مرکز در سالن جلسات حضور یافتند.
ابتدا سلطنت نجار لشگری، رئیس مرکز ضمن عرض خوش آمدگویی، تبریک حلول ماه مبارک رمضان گزارش کاملی از عملکرد 12 ماهه سال 1402 مرکز در حوزه های مختلف پژوهش و فناوری، بین الملل، ترویج و انتقال یافته های تحقیقاتی، اداری، حقوقی، عمرانی، جذب اعتبارات تملکی استانی و درآمدزایی را ارائه کرد.
سپس فایضی ضمن تشکر از زحمات سلطنت نجار لشگری و کارکنان مرکز و گزارش ارائه شده به نقش، شرح وظایف، چارچوب ها و اهمیت مسئولیت حراست در ادارات اشاره کرد و به بیان ضوابط و دستورالعمل های حفاظتی و حراستی پرداخت.
در ادامه مسئول حراست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن ضمن عرض خوشامدگویی و تشکر از میزبانی، گزارش و زحمات رئیس مرکز به تأیید موارد عنوان شده توسط محمدرضا فایضی پرداخت. در پایان حکم مسئولیت نیما قنبری، مسئول حراست مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور قرائت و از زحمات علی مقدم طی مدت تصدی سرپرستی حراست این مرکز در سال 1402 و زحمات غلامرضا لشتوآقائی مسئول حراست پیشین این مرکز تقدیر به عمل آمد و هر یک از کارکنان نیز به صورت مجزا انتصاب نیما قنبری به عنوان مسئول حراست مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور را تبریک و ضمن آرزوی موفقیت برای نامبرده از زحمات سرپرست و مسئول قبلی حراست مرکز تقدیر و تشکر کردند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code