یک شنبه بیست و ششم فروردین 1403 

جلسه و بازدید از کارگاه پرورش ماهی شرکت تعاونی شماره 12 و ایستگاه تحقیقاتی فومن

محمود حافظیه، معاون پژوهش و فناوری موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور از کارگاه پرورش ماهی شرکت تعاونی شماره 12 و ایستگاه تحقیقاتی فومن بازدید به عمل آورد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 107 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور_ گیلان، مورخ 25 فروردین جلسه ای با عابد، مدیرعامل شرکت تعاونی 12 و اعضای هیئت مدیره شرکت و با حضور محمود حافظیه، معاون پژوهش و فناوری موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، تکریمی مشاور رئیس موسسه، صیادبورانی رئیس پژوهشکده، قاسمی معاون پژوهش و فناوری پژوهشکده تشکیل شد و از قسمت های مختلف کارگاه و سالن تکثیر استخرهای خاکی بازدید کردند. در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری های صمیمانه اعضای شرکت تعاونی 12 و بررسی وضعیت تولید ماهی کپور و تاتا در استان و پرورش آن در کشور، بر ادامه همکاری های تحقیقاتی و ترویجی تاکید شد. عابد مدیرعامل شرکت تعاونی 12، از همکاری صمیمانه پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور در انجام دستیابی به پکیج دانش فنی تکثیر و پرورش ماهی کپور نژاد تاتا تشکر کرد و خواستار ادامه همکاری فیمابین در این خصوص شد.
در ادامه از سالن تکثیر و استخرهای خاکی ایستگاه تحقیقاتی تکثیر و پرورش آبزیان فومن بازدید به عمل آمد و محمود حافظیه در جریان فعالیت های پروژه های تحقیقاتی همچون بانک ژن ماهی سس، تکثیر و پرورش ماهی کپور تاتا و دستیابی به جیره غذایی مناسب ماهی آمور قرار گرفت.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code