سه شنبه یازدهم اردیبهشت  1403 

شرکت رئیس مرکز تحقیقات شیلاتی آب‌های دور در کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران

اشکان اژدری، رئیس مرکز تحقیقات شیلاتی آب‌های دور در کنفرانس ملی ماهی‌شناسی ایران به میزبانی دانشگاه هرمزگان و پژوهشکده توسعه سواحل مکران در بندرعباس شرکت کرد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 89 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط‌عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آب‌های دور_چابهار، اشکان اژدری، رئیس مرکز با همراهی رئیس ایستگاه شهید صنعتی گواتر و کارشناس بخش بهداشت و بیماری‌های مرکز در کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران به میزبانی دانشگاه هرمزگان و پژوهشکده توسعه سواحل مکران در بندرعباس شرکت کرد.
این کنفرانس در روز پنجم و ششم اردیبهشت ماه 1403 با موضوعات ماهی شناسی، تکثیر و پرورش آبزیان، تغذیه، بیماری‌ها، صید آبزیان و سایر موضوعات مرتبط با سه پنل تخصصی برگزار شد.
در این کنفرانس، اژدری در مورد بیماری ویبریوزیس، چالش توسعه آبزی پروری دریایی با معرفی روش‌های پیشگیری و کنترل سخنرانی کرد.
وی در این ارائه به مشکلات باکتریایی ویبریو ها در مزارع میگو و پرورش ماهی در قفس، علائم، وضعیت تلفات، فاکتورهای آب مؤثر بر روی این نوع باکتری‌ها، اثرات، نقش تعداد باکتری‌های بر کنترل کیفی آب و کنترل باکتری‌های ویبریو پرداخت.
اژدری بعد از اتمام کنفرانس از مزارع پرورش میگو در جزیره قشم بازدید و در راستای برنامه‌های راهبردی و ترویجی توسعه آبزیان و بهره گیری از روش‌های نوین پرورش میگو و ارتقا سطح کیفی تولید میگو به آبزی پروران مطالبی ارائه کرد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code