یک شنبه بیست و سوم اردیبهشت  1403 

جلسه با خانواده جهاد کشاورزی استان گلستان

با هدف ارائه فعالیت ها، دستاوردهای اثرگذار در تولید و اشتغال، جلسه ای با نماینده استان در مجلس شورای خبرگان رهبری برگزار شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 177 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی_ گرگان، جلسه دیدار و گفتگوی خانواده بزرگ جهادکشاورزی استان گلستان با حجت الاسلام سیدمحسن طاهری نماینده منتخب استان در مجلس شورای خبرگان رهبری برگزار شد.
حجت الاسلام سیدمحسن طاهری از حضور و ارائه گزارش مدیران جهادکشاورزی استان با توجه به نقش بسیار مهمی که در تولید محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی بر عهده دارند تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه به لزوم رفع مشکلات کشاورزان و لزوم تلاش و پیگیری برای وصول مطالبات کشاورزان تاکید کرد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: چهارده دستگاه زیر مجموعه جهادکشاورزی است و ۲۶ درصد تولید ناخالص استان از بخش کشاورزی حاصل می شود.
وی در ادامه گزارش جامعی از شرایط فعلی بخش کشاورزی استان ارائه و به تشریح عملکرد، دستاوردها و موفقیت های این بخش پرداخت. سپس هر یک از معاونین، مدیران ستادی و مدیران کل به تشریح فعالیت ها و عملکرد مجموعه تحت مدیریت پرداختند.
آقایی مقدم نیز ضمن معرفی فعالیت های مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی_گرگان به گوشه ای از پروژه های اثر بخش مرکز نظیر میگوی وانامی، ماهیان زینتی، خاویاری و انتقال کپور تاتا به استان اشاره کرد.
در این جلسه برزعلی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، حجت الاسلام سائری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونین، مدیران ستادی و مدیران کل دستگاه های تابعه حضور داشتند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code