چهارشنبه نهم خرداد 1403 

امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان

نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با رئیس مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی، با هدف انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی مشترک، در دفتر رئیس دانشگاه آزاد برگزار شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 217 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی_ گرگان، نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با رئیس مرکز با هدف انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی مشترک در دفتر رئیس دانشگاه آزاد برگزار شد.
در ابتدای جلسه فاضل، رئیس مرکز، در خصوص پتانسیل‌های موجود در مرکز و نقش ویژه آن در کمک به حل مسائل استانی و منطقه پرداخت.
وی ظرفیت های موجود در این مرکز تحقیقاتی (اعضای هیات علمی و محققین) را یک فرصت مناسب برای حل مسائل و مشکلات منطقه دانست و افزود: در همین راستا با انعقاد تفاهم نامه های همکاری های مشترک با سایر مراکز علمی به دنبال آن هستیم تا بتوانیم بخشی از مسائل و مشکلات منطقه را با انجام مطالعات هدفمند و پژوهش های علمی حل نماییم.
فاضل اضافه کرد: با توجه به ظرفیت های موجود، این مرکز آماده است تا موضوعات و اولویت های پژوهشی اعلامی از دانشگاه را در قالب طرح های پژوهشی اعضای هیات علمی و پایان نامه های دانشجویی مورد بررسی قرار دهد.
رئیس مرکز: ایجاد زمینه‌هایی برای جهت‌دهی به پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع تحصیلات تکمیلی و هدایت آن‌ها برای حل مشکلات اجرایی شیلاتی، اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی، امکان استفاده مشترک از امکانات و تجهیزات موجود در دانشگاه و مرکز را از مهم‌ترین محورهای مورد بحث در این جلسه دانست؛ وابراز امیدواری کرد که گسترش همکاری‌های مشترک با انعقاد تفاهم نامه در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی بتواند موجبات پیشرفت و خیر و برکت را برای دو مجموعه به ارمغان آورد و مردم منطقه از مزایای این همکاری مشترک بهره لازم را ببرند.
در ادامه طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و محورهای مطروحه آن، موافقت خود را در زمینه گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی و همچنین آموزشی بین دانشگاه و مرکز اعلام کرد و سپس توضیحاتی در خصوص اولویت‌های پژوهشی آن دانشگاه ارائه کرد.
همچنین بر تداوم برگزاری این جلسات برای به نتیجه رسیدن محورهای مورد بحث تأکید کرد.
در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری مشترک  به مدت یک سال فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آبهای داخلی به امضاء رسید.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code