دوشنبه سوم مهر 1396 

برگزاری جلسه هماهنگی همکاری های مشترک

جلسه هماهنگی برگزاری کارگاه بین المللی معرفی ترویج آبزی پروری ارگانیک بین موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و انجمن ارگانیک ایران برگزار گردید
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 2923 مرتبه | 0 نظر
به منظور برگزاری کارگاه بین المللی معرفی ترویج آبزی پروری ارگانیک جلسه ای بین موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و انجمن ارگانیک ایران با حضور دکتر پور کاظمی، ریاست محترم موسسه و مهندس نورانی، رئیس انجمن ارگانیک ایران در محل سالن جلسات موسسه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، در این جلسه آقای دکتر حسین زاده معاون ترویج و انتقال یافته های علمی و آقای دکتر مرادی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه، و کارشناسان دو مجموعه نیز حضور داشتند. در این جلسه به ابلاغ مقام معظم رهبری به سران قوا و همچنین ابلاغ ریاست محترم جمهوری به وزیر جهاد کشاورزی جهت اهتمام به تشویق و تولید محصولات ارگانیک در دولت دوازدهم اشاره شد. در ابتدای جلسه آقای مهندس نورانی پس از معرفی و تشریح عملکرد انجمن ارگانیک ایران، ضمن اشاره به ارزش افزوده محصولات ارگانیک، فعالیت در این عرصه را برای تولید کنندگان جذاب دانستند و به جای خالی محصولات ارگانیک آبزیان در این بازار اشاره کردند. ایشان در پایان مشارکت متولیان دولتی و سازمانهای بالا دستی در این زمینه خواستار شده و آمادگی خود را برای همکاری در عرصه های مختلف در زمینه آبزی پروری ارگانیک اعلام کردند. در ادامه، آقای دکتر پورکاظمی پس از خیر مقدم و معرفی موسسه ضمن اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مصرف محصولات آبزی پروری ارگانیک، آمادگی و علاقه موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور را برای مشارکت در زمینه های مختلف مرتبط با آبزی پروری ارگانیک اعلام کردند و خواستار عقد تفاهم نامه مشترک بین دو نهاد در زمینه های مختلف علمی، آموزشی و ترویجی شدند. ایشان ضمن تأکید بر نگاه بلند مدت، خواستار تشکیل کمیته مشترک برای تدوین برنامه همکاری شدند و اولین گام این همکاری را برگزاری کارگاه های چند گانه آبزی پروری ارگانیک دانستند. در پایان این جلسه مقرر گردید خانم مهندس باشتی به نمایندگی از موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، پیگیری تشکیل کمیته مشترک را انجام دهند و مقدمات برگزاری اولین کارگاه بین المللی معرفی و ترویج آبزی پروری ارگانیک در سال جاری در اسرع وقت فراهم گردد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code