یک شنبه بیست و یکم آبان 1396 

برگزاری نشست هم اندیشی ماهیان زینتی در محلات

اولین نشست هم اندیشی بررسی مشکلات و نیازمندیهای تحقیقاتی تکثیر و پرورش ماهیان زینتی در محل شرکت تحقیقات ماهیان زینتی محلات برگزار شد
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 3072 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، نشست هم اندیشی ماهیان زینتی در محلات در روز چهارشنبه مورخ 17 آبان 1396، با حضور رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، فرماندار محلات، مدیر شیلات استان مرکزی، سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، رئیس گروه آبزیان سازمان شیلات ایران و جمعی از تولید کنندگان ماهیان زینتی و فعالان اقتصادی این بخش برگزار شد.
پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید، ابتدا دکتر پور کاظمی مطالبی را درخصوص دلایل برگزاری نشست و اهمیت آن ارایه کردند. سپس دکتر زینی وند، فرماندار محلات بیاناتی نمودند و بعد از آن نوبت به مهندس رحمانی، رئیس گروه آبزیان زینتی سازمان شیلات ایران رسید تا از ضرورت نشست صحبت کنند. سپس سه نفر از فعالان اقتصادی و تولید کنندگان بخش خصوصی به نیابت از سایرین به بیان نقطه نظرات و نیازهای تولیدکنندگان این حوزه پرداختند. در پایان برنامه نیز صاحبنظران مدعو به بحث و تبادل نظر در موضوع نشست پرداختند. لازم به ذکر است تولید کنندگان حاضر در جلسه که عمدتاً از استان مرکزی و برخی از تولید کنندگان استان های همجوار بودند، ضمن تشکر از برگزاری این جلسه مفید، ابراز امیدواری کردند که این گام، جهش موفقی به سمت افزایش تنوع گونه های تولیدی، افزایش صادرات، و در نتیجه افزایش اشتغال فارغ التحصیلان شیلاتی باشد.
در نهایت مقرر گردید که شرکت تحقیقات ماهیان زینتی محلات به عنوان دبیرخانه، دریافت کننده موضوعات مورد نظر بخش خصوصی برای همکاری های تحقیقاتی سه جانبه میان موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، شرکت تحقیقات ماهیان زینتی، تولید کنندگان بخش خصوصی باشد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code