سه شنبه بیست و هشتم آذر 1396 

بازدید از پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان

معاون پژوهش و فناوری موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به اتفاق رییس بخش هماهنگی امورپژوهشی موسسه به منظور بررسی فعالیت های پژوهشی به استان هرمزگان رفتند
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 3255 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، دکتر متین فر، معاون پژوهش و فناوری موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و دکتر حافظیه، رییس بخش هماهنگی امورپژوهشی موسسه از تاریخ 96/9/27 لغایت 96/9/29 به منظور بررسی فعالیت های پژوهشی پژوهشکده در استان هرمزگان حضور دارند. نامبردگان در اولین روز بازدید، با حضور در ایستگاه تحقیقاتی نرم تنان بندر لنگه، ضمن بازدید از مرکز مزبور، از محل استقرار قفس های پرورش ماهی شرکت یادمان بردیا و همچنین سایت پرورش ماهی در قفس شرکت نیکسا و کارخانه تولید محصولات دریایی آتنا بازدید نموده و در زمینه های همکاری مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.
نامبردگان در روز دوم، جهت بازدید از قفس های پرورش ماهی شرکت طلایه داران امین قشم عازم قشم شده و از نزدیک با پتانسیل ها و زیر ساخت های شرکت مزبور آشنا شدند. در ادامه نیز طی جلسه ای مشترک، امکان همکاری فی مابین در زمینه تکثیر و پرورش ماهی سوکلا با نماینده شرکت محک قشم به بحث گذاشته شد.
لازم به ذکر است در روز سوم، جلسه مشترکی با کارشناسان پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در خصوص عملکرد و فعالیت های پژوهشی تشکیل شده و در ادامه دوره آموزشی ارزشیابی توسط آقای دکتر حافظیه اجرا خواهد گردید. در این روز همچنین هماهنگی های لازم جهت حضور نماینده شرکت طلایه داران امین قشم و بررسی اقدامات صورت پذیرفته در تفاهمنامه پژوهشی پایش قفس های پرورش ماهی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code