شنبه چهارم اسفند 1397 

چهارمین همایش ملی میگوی ایران برگزار شد.

چهارمین همایش ملی میگو ایران توسط پژوهشکده میگوی کشور با حضور مسئولین کشوری ، استانی و فعالان صنعت آبزی پروری در مورخ 1 و 2 اسفندماه 97 در بوشهر برگزار شد.
اخبار و اطلاع رسانی | بازدید: 1640 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور صبح چهارشنبه یکم اسفند ماه  این همایش با حضور مسولین شیلاتی آغاز گردید .
شایان ذکر است  ۱۶۰ مقاله در ۱۲ محور به دبیرخانه همایش ملی میگوی ایران ارسال گردید.  در بین مقالات ارسال شده ۱۰۵ مقاله به صورت پوستر و ۲۳ مقاله برای سخنرانی انتخاب گردید.
دکتر عقیل دشتیان نسب رئیس پژوهشکده میگوی کشور در مراسم افتتاحیه این همایش در سخنان خود بیان داشتند مهمترین اهداف این همایش  تبادل نظر و تصمیم گیری در زمینه پرورش میگو اشاره نمودند . لازم به ذکر است در این همایش میزگردهای تخصصی در قالب هفت موضوع مهم میگو، کارگاه آموزشی طراحی و مدیریت استخرهای نرسری متناسب با صنعت پرورشی میگوی ایران، کارگاه اصول نمونه برداری پارامترهای اکولوژیک و بهداشتی از استخرهای پرورش میگو برگزار گردید.
شایان ذکر است رویداد کارآفرینی با عنوان ایده‌ها و استارتاپ های شیلاتی استان بوشهر نیز برگزار گردید و از ۲۱ طرح و ایده استارتاپی سه طرح برتر انتخاب و به جشنواره کشوری کارآفرینی معرفی خواهند شد.
در این همایش جشنواره شکرانه برداشت میگو با همکاری اتحادیه های پرورش میگو برگزار و از فعالان صنعت میگوی پرورشی استان نیز تجلیل گردید.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code