یک شنبه شانزدهم شهریور 1399 

سه رویداد تحقیقاتی عرصه شیلات در شهرستان چابهار

دکتر بهمنی، در سفر به شهرستان چابهار، ضمن بازدید از مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور، با مسئولان و جامعه صیادی این شهرستان، دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 1102 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، دکتر بهمنی در سفری که به همراه معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه، به شهرستان چابهار داشت، از پروژه های تحقیقاتی آبزی پروری در مرکز تحقیقات شیلاتی آبهار دور، مانند تولید نیمه انبوه ریز جلبک دونالیلا به منظور استخراج بتا کاروتن و  نگهداری گونه های خیار دریایی، بازدید کرد.
متن کامل این خبر را در لینک زیر بخوانید:
در ادامه دکتر بهمنی در جلسه ای که با مسئولان شهرستان چابهار داشت، بر لزوم ادامه همکاری در اجرای پروژه های شیلاتی که منجر به توسعه صنعت آبزی پروری و صیادی در منطقه مکران و ایجاد اشتغال پایدار می شود، تاکید کرد. وی، با توجه به نتایج پروژه ها در سایر مراکز جنوب کشور، طرح توسعه و پرورش صدف خوراکی را برای منطقه پیشنهاد داد که مورد استقبال فرماندار قرار گرفت.
متن کامل این خبر را در لینک زیر بخوانید:
همچنین در ادامه این سفر، دکتر بهمنی در جلسه ای صمیمانه با جامعه صیادی شهرستان، پس از شنیدن نقطه نظرات این گروه از بهره برداران، آمادگی موسسه تحقیقات شیلات جهت برگزاری دوره های آموزشی مختلف مربوط به جامعه صیادی را اعلام کرد. وی همچنین، خواستار تعیین اولویت های جامعه صیادی در قالب نظام نوین شیلاتی شد.
متن کامل این خبر را در لینک زیر بخوانید:
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code